top of page

 

Všeobecné obchodné podmienky

 

  1. Úvodné ustanovenia

 

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP") upravujú práva a povinnosti spoločnosti AMASOL s. r. o., so sídlom na Kpt. Jána Rašu 6, 841 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 47967714, zapísanej v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 86649/B, ktorá prevádzkuje ozdravovacie centrum AMASOL (ďalej len „Prevádzkovateľ“) a klienta (objednávateľa služieb) (ďalej len „Klient“).

 

1.2. Zmluvnými stranami sú Prevádzkovateľ a Klient.

 

Ak je klient:

 

  1. tuzemskou právnickou osobou alebo fyzickou osobou, podnikateľom v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky, alebo zahraničnou právnickou alebo fyzickou osobou, ktorá napĺňa znaky podnikateľa podľa príslušného zahraničného právneho poriadku, ktorým sa spravuje a tieto osoby konajú v rámci svojho povolania, predmetu podnikania alebo podnikateľskej činnosti,

 

  1. tuzemskou alebo zahraničnou fyzickou osobou, ktorá nie je podnikateľom v zmysle príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov a nekoná v rámci povolania, predmetu podnikania alebo podnikateľskej činnosti, a to pri poskytovaní služieb a predaji tovarov Prevádzkovateľom. 

 

1.3. Potvrdením v rezervačnom formulári, prípadne iným preukázateľným spôsobom vyjadrenia súhlasu s týmito VOP (najneskôr však vždy začatím využívania služieb Prevádzkovateľa alebo kúpou tovaru u Prevádzkovateľa), Klient potvrdzuje, že sa oboznámil so znením VOP, podmienkami ochrany osobných údajov, Reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa, Návštevným poriadkom, bezpečnostnými a inými predpismi, prípadne ďalšími dokumentmi Prevádzkovateľa, ktoré sú uvedené na Webovej stránke Prevádzkovateľa: www.amasol.sk, alebo v priestoroch prevádzky. 

 

1.4. Ak nie je písomne dohodnuté inak, tieto VOP sa vzťahujú na právny vzťah medzi Klientom a Prevádzkovateľom.

 

2. Definícia pojmov a podmienky ich používania

 

2.1 ,,Akcia“ je ponuka s osobitnými podmienkami, ktorá nie je uvedená v Cenníku. Akcia je spoplatnená osobitnou cenou. Podmienky Akcie, vrátane ceny a časového obmedzenia a možnosti jej využitia, budú Prevádzkovateľom zverejnené na Prevádzke a Webovej stránke Prevádzkovateľa: www.amasol.sk.

 

2.2 ,,Benefitová poukážka“ je vybraná poukážka, ktorú Prevádzkovateľ akceptuje na základe zmluvného vzťahu s treťou stranou, ktorá je spôsobilá na uhradenie služby/tovaru, alebo dobitie vstupov na členskej karte Klienta uvedeného na benefitovej poukážke. Prevádzkovateľ sa zaväzuje po doručení benefitovej poukážky a jej kontrole poverenou osobou akceptovať úhradu vybranej služby/tovaru obdržanou benefit poukážkou.

 

 

2.3 „Bezpečnostnými a inými predpismi“ sú právne predpisy, nariadenia, normy a iné pravidlá na ochranu života a zdravia platné a účinné v dobe využívania služieb Klientom, ktorými sa je Klient povinný riadiť, a ktoré sa priamo, alebo len sprostredkovane, týkajú bezpečnosti a ochrany života a zdravia pri využívaní Služieb v Prevádzke. Klient vstupom do Centra potvrdzuje, že sa oboznámil so všetkými bezpečnostnými a inými predpismi zverejnenými v Prevádzke pri vybraných Službách Prevádzkovateľa, a že s nimi súhlasí a zaväzuje sa ich dodržiavať v celom rozsahu.

 

2.4 „Cena služby (služieb)“ je dohodnutá v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov ako cena zmluvná a tvorí ju súčet cien v zmysle aktuálneho Cenníka za všetky jednotlivé úkony poskytované v rámci Služby, resp. za cenu jednotlivej Služby. Cena služby je uvedená v aktuálne platnom Cenníku poskytovania Služieb, vrátane príslušnej sadzby dane z pridanej hodnoty podľa zákonných ustanovení platných v čase poskytnutia Služby.

 

2.5 „Cena tovaru“ je dohodnutá v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov ako cena zmluvná. Cena tovaru je uvedená v aktuálne platnom Cenníku, vrátane príslušnej sadzby dane z pridanej hodnoty podľa zákonných ustanovení platných v čase kúpy tovaru.

 

2.6 „Cenník“ je zoznam poskytovaných Služieb a tovaru Prevádzkovateľa, vrátane cien za jednotlivé poskytované Služby, predávaný tovar a príplatky v Centre, pričom môže uvádzať aj trvanie Služby a možnosti zakúpenia, storno podmienky Rezervácie a ďalšie podmienky jednotlivých služieb. Cenník je zverejnený online na Webovej stránke Prevádzkovateľa: www.amasol.sk, a umiestnený na viditeľnom mieste v Centre.

 

2.7 „Centrum“ alebo „Prevádzka“ je soľná jaskyňa a masážna miestnosť prevádzkovaná v priestoroch AMASOL Ozdravovacieho centra v Bytovom dome č. 4-6-8, Kpt. Jána Rašu, 841 01 Bratislava - Dúbravka. Prevádzka disponuje samostatným vchodom z ulice na prízemí.

 

2.8 „Členstvo“ -  zakúpením prvej permanentky je Klient zaregistrovaný do databázy Prevádzkovateľa a obdrží členskú kartu. Týmto sa stáva členom AMASOL. Členstvo umožňuje uplatnenie členskej zľavy. Každej fyzickej osobe (Klientovi) môže vzniknúť iba jedno členstvo.

 

2.9 „Členská karta“ je označenie pre permanentku s predplatenými vstupmi na službu podľa výberu Klienta v špecifikácii podľa Cenníka, ktorý tvorí súčasť týchto VOP. Členská 

karta je personalizovaná, vo forme elektronického čiarového kódu vygenerovaného Prevádzkovateľom pre Klienta uchovávaného na pevnom nosiči (plastová karta). Prevádzkovateľ neumožňuje výmenu zakúpených vstupov na zvolenú Službu za inú Službu, tovar alebo hotovosť. Zakúpenie členskej karty predstavuje jednorazovú platbu, uhradením ktorej je Klient oprávnený čerpať Služby v rozsahu zvolenej permanentky. Na členskú kartu je možné zakúpiť viacero permanentiek. Po využití všetkých zakúpených vstupov členská karta klientovi zostáva, a Klient môže naďalej využívať zvýhodnené podmienky držitelov členskej karty. Na členskú kartu je možné zakúpiť vstupy (permanentku) opakovane. 

 

Podmienky platnosti členskej karty:

  1. Ak je členská karta klienta aktívna, t.j. klient kartu využil na uplatnenie vstupu, alebo nákup tovaru v dobe kratšej ako 24 mesiacov, platnosť zakúpených vstupov nie je časovo obmedzená a klient o zakúpené vstupy nepríde. 

  2. V prípade, že je členská karta neaktívna dlhšie ako 24 mesiacov a Klient napriek výzve prostredníctvom emailu neprejaví záujem o obnovenie členstva, bude členská karta deaktivovaná a členstvo klienta zanikne. 

  3. Ak klient prejaví záujem o predĺženie platnosti členstva, členstvo bude opätovne predĺžené na 24 mesiacov a Klient bude môcť naďalej využívať zvýhodnené podmienky držitelov členskej karty, ako aj čerpať zostatok zakúpených vstupov.

 

2.10 „Členský účet“ je zákaznícke konto vytvorené Klientom prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa: www.amasol.sk pomocou štandardne využívaných internetových prehliadačov, a to vždy s overeným e-mailom. Existencia Zákazníckeho konta nie je podmienkou využívania Služieb Prevádzkovateľa. Zákaznícke konto je Klientovi prístupné prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa: www.amasol.sk po zadaní registrovanej emailovej adresy a zadaní zvoleného hesla. Členský účet slúži na správu rezervácií klienta. Vytvorením členského účtu nevzniká členstvo.

 

2.11 ,,Členská zľava“ - zvýhodnené podmienky pre Klientov, držiteľov členskej karty. Na uplatnenie členskej zľavy je klient povinný sa preukázať členskou kartou, ktorá ho oprávňuje využiť zvýhodnené podmienky.

 

2.12 „Darčeková poukážka“ je vybraná poukážka, ktorú vystavuje Prevádzkovateľ na základe zmluvného vzťahu s treťou stranou, ktorá je spôsobilá na uhradenie služby/tovaru, alebo dobitie vstupov na členskej karte Klienta uvedeného na Darčekovej poukážke. Prevádzkovateľ sa zaväzuje po predložení Darčekovej poukážky Klientom a jej kontrole poverenou osobou akceptovať úhradu vybranej služby/tovaru obdržanou Darčekovou poukážkou. Darčeková poukážka môže byť vo forme zakúpeného kreditu alebo služby. Platnosť Darčekovej poukážky ja 12 mesiacov odo dňa jej vystavenia.

 

2.12 „Doba poskytovania služby“ je časový úsek odo dňa účinnosti Zmluvy do dňa jej zániku, počas ktorej je Klient oprávnený využívať vybranú Službu Prevádzkovateľa podľa zvolenej Služby a dĺžky jej trvania.

 

2.13 „Klient“ je :

 

  1. fyzická osoba staršia ako 18 rokov alebo právnická osoba, ktorá je oprávnená k využívaniu služieb poskytovaných Prevádzkovateľom v Centre.

 

  1. fyzická osoba mladšia ako 18 rokov, ktorá má vstup do Centra povolený výlučne v sprievode a pod dohľadom zákonného zástupcu, ak nie je v Zmluve uvedené inak.

 

Vzhľadom na skutočnosť, že právnická osoba ako taká vzhľadom na jej existenciu nie je schopná využívať Služby, Služby za právnickú osobu využíva ňou určená fyzická osoba, na ktorú sa rovnako vzťahujú práva a povinnosti v zmysle týchto VOP.

 

2.14 ,,Kredit“ vyjadruje finančné prostriedky Klienta v závislosti od výšky určenej Klientom a uhradenia tomu zodpovedajúcej finančnej čiastky Klientom Prevádzkovateľovi cez dostupné platobné možnosti. Zakúpenie kreditu je možné len vo forme darčekovej poukážky. Kredit predstavuje zálohu na úhradu ceny za Služby a tovar čerpaný Klientom, ktorých hodnota musí byť rovnaká alebo vyššia ako hodnota kreditu. Dostupným Kreditom uhrádza Klient jednotlivé Služby, Akcie alebo odobraný tovar Klientom vo výške podľa platného Cenníka. Kredit nie je možné vymeniť za peňažnú hotovosť.

 

2.15 „Návštevným poriadkom“ je súhrn práv a povinností Klienta alebo inej osoby vstupujúcej do Centra a/alebo využívajúcej vybrané Služby Prevádzkovateľa vypracovaný Prevádzkovateľom. Klient vstupom do Centra potvrdzuje, že sa oboznámil so všetkými ustanoveniami Návštevného poriadku, že s nimi súhlasí a zaväzuje sa ich dodržiavať v celom rozsahu. Návštevný poriadok je zverejnený na Webovej stránke Prevádzkovateľa: www.amasol.sk, dostupný na recepcii Centra a zverejnený na dverách do miestností jednotlivých vybraných služieb. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmeny Návštevnéhu poriadku.

 

2.16 „Objednávkou“ sa rozumie návrh na uzavretie Zmluvy, ktorý má najmä podobu písomného, ústneho, alebo telefonického záujmu o záväzné uzavretie Zmluvy a poskytnutie vybraných Služieb a tovarov zo strany Prevádzkovateľa.

 

2.17 „Orgán dozoru“ je Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie, P.O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, resp. príslušný Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie podľa miestnej príslušnosti Prevádzky.

 

2.18 „Platný identifikačný doklad“ je občiansky preukaz podľa zákona č. 395/2019 Z.z. občianskych preukazoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov alebo cestovný pas ako cestovný doklad v zmysle zákona č. 647/2007 Z. z. o cestovných dokladoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov.

 

2.19 „Prevádzkovateľom“ je obchodná spoločnosť AMASOL s. r. o., so sídlom na Kpt. Jána Rašu 6, 841 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 47967714, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 86649/B. Prevádzkovateľ poskytuje Služby spojené so zdravým životným štýlom, zároveň k týmto vybraným Službám poskytuje prístup, ich rezerváciu a zakúpenie. Spôsobom poskytovania Služieb sa rozumie umožnenie Klientom využívať jednotlivé časti Centra, alebo čerpať jeho Služby.

 

2.20 „Rezervácia“ znamená rezerváciu vybranej Služby Klientom prostredníctvom Prevádzkovateľom určených možností a za podmienok určených v Cenníku.

 

2.21 „Služba“ je služba poskytovaná Prevádzkovateľom v Centre počas prevádzkovej doby Centra, ktorá predstavuje záväzok Prevádzkovateľa poskytnúť Klientovi zvolenú Službu (prístup do zvolených priestorov Centra a využitia jeho služieb v dohodnutom rozsahu Klientovi) za podmienok uvedených v týchto VOP. Službami sa pre účely týchto VOP rozumejú všetky služby poskytované Prevádzkovateľom, ktoré sú uvedené v platnom cenníku Prevádzkovateľa na internetovej stránke www.amasol.sk

 

2.22 „Spotrebiteľom“ sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy nie je podnikateľom v zmysle príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov a nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

 

2.23 „Storno objednávky“ je možnosť zrušenia objednanej darčekovej poukážky alebo tovaru prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa: www.amasol.sk, najneskôr do potvrdenia objednávky Prevádzkovateľom.

 

2.24 ,,Storno rezervácie“ je zrušenie Rezervácie prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa: www.amasol.sk, telefonicky, e-mailom alebo priamo na recepcii v súlade s týmito VOP.

2.25 ,,Web stránka“ je internetová stránka Prevádzkovateľa: www.amasol.sk, prostredníctvom, ktorej sa dá cez príslušné rozhranie Web stránky dostať na Zákaznícke konto Klienta a vykonať vybrané úkony Klienta, ktoré sú Prevádzkovateľom umožnené.

 

2.26 „Zmluvou“ sa rozumie zmluva o poskytnutí Služieb/kúpe tovaru, podmienky ochrany súkromia a osobných údajov (Zásady ochrany osobných údajov), reklamačný poriadok Prevádzkovateľa, Návštevný poriadok a iné zmluvné dokumenty, ktoré sa vzťahujú na vybrané Služby a ktoré sú označené ako súčasť právneho vzťahu medzi Klientom a Prevádzkovateľom.

 

2.27 „Zodpovednou osobou“ je zamestnanec Prevádzkovateľa, alebo iná osoba poverená Prevádzkovateľom dohľadom nad využívaním Služieb zo strany Klienta, poradenstvom, inštruktážou, alebo akoukoľvek inou činnosťou bezprostredne súvisiacou s aktivitami Klienta v Centre a využívaním Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom.

 

2.28 „Zákon o predaji na diaľku“ je zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

3. Uzavretie Zmluvy

 

3.1. Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť každej Zmluvy a objednávky, predmetom ktorej je záväzok Prevádzkovateľa poskytnúť klientovi určité služby/tovar a záväzok Klienta uhradiť za poskytnuté služby/tovar dohodnutú cenu. 

 

3.2. Zmluva je uzavretá na základe ponuky Prevádzkovateľa, následnej Objednávky zo strany Klienta a jej akceptácie zo strany Prevádzkovateľa. 

 

3.3. Objednávka klienta je považovaná za návrh Zmluvy a je pre Klienta záväzná.

 

Klient si môže objednať u Prevádzkovateľa poskytnutie vybraných Služieb:

a) prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, a to prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa: www.amasol.sk, e-mailom alebo telefonicky

b) osobne, priamo na recepcii prevádzky

 

3.4. Prevádzkovateľ vytvorenú rezerváciu potvrdí do niekoľkých minút po rezervácii e-mailom, vo výnimočných prípadoch najneskôr do 24 hodín.

 

3.5. Následne po záväznom potvrdení rezervácie zo strany Prevádzkovateľa dochádza k uzatvoreniu zmluvného vzťahu, ktorým sa Prevádzkovateľ zaväzuje zabezpečiť Klientovi služby v dohodnutom rozsahu a kvalite, a klient sa zaväzuje zaplatiť Prevádzkovateľovi dohodnutú cenu podľa aktuálne platného cenníka uverejneného na internetovej stránke Prevádzkovateľa: www.amasol.sk a v priestoroch Prevádzky.

 

3.6. Akákoľvek zmena objednávky po uzavretí Zmluvy je možná len po vzájomnej dohode Klienta a Prevádzkovateľa.

 

4. Rezervácia termínu

 

4.1. Pred uskutočnením rezervácie sa Klientovi odporúča oboznámiť sa s týmito VOP, ktoré sa potvrdením rezervácie Prevádzkovateľom zároveň stávajú pre obe strany záväznými.

 

4.2. Pri rezervácii služby prostredníctvom internetovej stránky amasol.sk si Klient vyhľadá službu, o akú má záujem a vyplní v rezervačnom formulári všetky potrebné údaje. Pri telefonickej, e-mailovej a osobnej rezervácii ponúkne Klientovi zodpovedný pracovník Prevádzky dostupné termíny k vybranej službe. Rezervácia služby môže byť vykonaná najneskôr 1 hodinu pred samotným termínom čerpania predmetnej služby, pokiaľ sú dostupné voľné termíny.

 

4.2. Podmienkou platnosti objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých registračných alebo objednávkových formulárov, prípadne uvedenie všetkých pravdivých informácii pri telefonickej, e-mailovej alebo osobnej rezervácií a následné obdržanie potvrdzujúceho e-mailu.

 

4.3. Za podstatné náležitosti elektronickej objednávky sa považujú:

 

4.3.1. Identifikácia klienta, t.j, meno a priezvisko, kontakt (telefónne číslo a e-mailová adresa).

 

4.3.2. Názov objednávanej služby podľa aktuálne platnej ponuky služieb, alebo opis týchto služieb tak, ako sú uvedené v platnej ponuke.

 

4.3.3. Požadovaný termín čerpania predmetnej služby si vyberá priamo Klient. Tento termín je možné vybrať iba z termínov voľne dostupných, ktoré sú uvedené na internetovej stránke Prevádzkovateľa, prípadne ktoré sú Klientovi oznámené iným vhodným spôsobom (telefonicky, e-mailom, alebo osobne).

 

4.4. Používaním online rezervačného systému Klient vyhlasuje, že dosiahol vek minimálne 18 rokov a je spôsobilý vo vlastnom mene nadobúdať práva a preberať na seba povinnosti.

 

4.5. Akékoľvek zmeny potvrdenej rezervácie je zo strany Klienta možné uskutočniť prostredníctvom Členského účtu na amasol.sk, zaslaním e-mailu na info@amasol.sk, telefonicky na +421 944 202 240 alebo osobne uvedením všetkých potrebných údajov k uskutočnenej rezervácii.

 

4.6. Rezerváciu Služby je možné Klientom zrušiť bez poplatku pred jej plánovaným začatím najneskôr v lehote uvedenej v Návštevnom poriadku. Podmienky a poplatky spojené so zrušením rezervácie alebo nedostavením sa na vopred rezervovaný termín sú upravené Návštevným poriadkom Prevádzkovateľa, ktorý je umiestnený na viditeľnom mieste v Centre a zverejnený online na Webovej stránke Prevádzkovateľa: www.amasol.sk.

5. Ceny a platobné podmienky

 

5.1. Všetky platby sa vykonávajú v mene euro (EUR) a sú konečné.

 

5.2. Klient berie na vedomie, že je povinný zaplatiť za rezervované/poskytnuté služby dohodnutú cenu. Dohodnutá je cena, ktorá je uvedená v platnom zverejnenom cenníku na amasol.sk. Ceny uvedené v cenníku sú konečné a zahŕňajú daň z pridanej hodnoty vo výške platnej v čase poskytnutia služieb.

 

5.3. Klient platí cenu za služby, alebo tovar:

a) na základe Zmluvy uzatvorenej na diaľku/mimo prevádzkových priestorov, a to v súlade s VOP a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky,

b) na základe Zmluvy uzatvorenej priamo na Prevádzke

Pri uzatvorení Zmluvy podľa písm. b) pre vylúčenie všetkých pochybností platí, že tento právny úkon nespadá pod aplikáciu ustanovení Zákona o predaji na diaľku.

 

5.4. Cenu za služby alebo tovary v Prevádzke nie je možné zaplatiť vybranými poukážkami spoločností (napr. Benefitné poukážky), s ktorými nemá Prevádzkovateľ uzatvorenú zmluvu.

 

5.5. Cenu za služby alebo tovar zakúpený na Prevádzke je možné zaplatiť v hotovosti, alebo bezhotovostne prostredníctvom platobnej alebo kreditnej karty s vystavením dokladu z fiškálnej pokladne a platobného terminálu, prípadne platnou darčekovou poukážkou vystavenou Prevádzkovateľom. Cenu za služby alebo tovar objednaný online prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa: www.amasol.sk je možné uhradiť prostredníctvom internetbankingu v prospech bankového účtu Prevádzkovateľa, alebo Benefit poukážkou spoločnosti, s ktorou má Prevádzkovateľ uzatvorenú zmluvu. Každá objednávka sa stáva platnou až pripísaním úhrady platby na bankový účet Prevádzkovateľa. Služby alebo tovar objednaný online je možné uhradiť aj na Prevádzke Prevádzkovateľa v čase využitia služby, alebo prevzatia tovaru.

 

5.6. Všetky poplatky, ktoré je Klient povinný uhradiť Prevádzkovateľovi a ktoré súvisia s podmienkami využívania Služieb Klienta u Prevádzkovateľa, sú uvedené v týchto VOP a v Cenníku.

 

5.7. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmien zverejneného cenníka všetkých služieb, ako aj výšky poskytovaných zliav alebo špeciálnych cien, ktoré nadobúdajú platnosť dňom zverejnenia cenníku na internetovej stránke amasol.sk a v priestoroch prevádzky. Pre Klienta je vždy rozhodujúca cena služby uvedená pri konkrétnej službe v čase odoslania objednávky Prevádzkovateľovi. Prípadné zvýšenie alebo zníženie ceny služieb Prevádzkovateľom v čase od odoslania objednávky Klientom po poskytnutie služby alebo v priebehu reklamačného alebo iného konania v súvislosti s reklamáciou služieb, alebo odstúpením od zmluvy nemá vplyv na cenu už objednanej služby.

6. Vstup do prevádzky a poskytnutie Služieb

 

6.1. Poskytovanie (dodanie) služieb prebieha výlučne v priestoroch Prevádzkovateľa, pokiaľ sa Klient a Prevádzkovateľ nedohodli inak, a to v termínoch dohodnutých v objednávke medzi Prevádzkovateľom a Klientom. K umožneniu vstupu do Prevádzky a k poskytnutiu Služieb Prevádzkovateľom dôjde až po splnení všetkých podmienok Klientom v súlade s VOP.

 

6.2. V prípade, ak Prevádzkovateľ nemôže dodať objednané služby v danej lehote, je o tom povinný bezodkladne informovať Klienta prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky vyplývajúcich z objednávky a dohodnúť si s klientom nový predpokladaný termín poskytnutia služieb.

 

6.3. Po úspešnom overení Klienta Prevádzkovateľom je Klient oprávnený na vstup do Prevádzky. Klient využíva služby na vlastné riziko. Klient, ktorý vstupuje do prevádzky AMASOL, je povinný pred začatím využívania služby oznámiť Prevádzkovateľovi všetky podstatné skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na poskytovanie služieb (najmä svoje zdravotné obmedzenia). V prípade, ak začne klient počas čerpania služby pociťovať náhle zhoršenie zdravotného stavu alebo iný diskomfort, je povinný o tom poskytovateľa bezodkladne informovať.

 

6.4. Osoby mladšie ako 18 rokov sú oprávnené vstúpiť do Prevádzky výlučne za účelom využitia vybraných Služieb určených pre tieto osoby a len so zákonným zástupcom, Klientom, a to po splnení všetkých podmienok uvedených vo VOP .

 

6.5. Vstupom do prevádzky Klient, resp. zákonný zástupca Klienta, zákonný zástupca osoby definovanej v bode 6.4. alebo iná osoba zodpovedná za Klienta potvrdzuje, že zdravotný stav mu je dostatočne známy, pričom tento zdravotný stav žiadnym spôsobom a to ani čiastočne, nebráni vo využívaní Služieb Prevádzkovateľa. V prípade akýchkoľvek pochybností vo vzťahu k okolnostiam brániacim využívaniu Služieb je Klient, zákonný zástupca osoby definovanej v bode 6.4 alebo iná osoba zodpovedná za Klienta povinná oznámiť takúto skutočnosť Zodpovednej osobe.

 

7. Chyby Služieb, záručná doba a prevenčná povinnosť Klienta

 

7.1. Ak sa Klient domnieva, že poskytované služby neboli poskytnuté, resp. dodané v dohodnutom termíne, rozsahu, či kvalite, ako bolo vopred informované alebo dohodnuté Prevádzkovateľom, alebo v bežnej kvalite, má právo uplatniť reklamáciu a požadovať určitú formu náhrady.

 

7.2. Ak Klient využije Služby napriek tomu, že ich označuje za chybné, vzdáva sa práva na ich reklamáciu a poskytnutie Služby bude považované za prijaté bez výhrad zo strany Klienta.

 

7.3. Spôsob vybavenia reklamácie Služieb a Tovaru je upravený reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa, ktorý je súčasťou Zmluvy. Reklamačný poriadok Prevádzkovateľa je dostupný k nahliadnutiu na recepcii v Centre a zverejnený online na Webovej stránke Prevádzkovateľa: www.amasol.sk.

 

8. Zodpovednosť za škodu

 

8.1. Prevádzkovateľ zodpovedá za splnenie svojich zmluvných povinností s odbornou starostlivosťou.

 

8.2. Klient nemá právo na náhradu škody spôsobenej vlastným úmyselným alebo nedbanlivostným konaním alebo úmyselným/nedbanlivým konaním tretích osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržiavajú v Centre.

 

8.3. Klient zodpovedá v plnom rozsahu za (i) škodu spôsobenú na majetku Prevádzkovateľa, a to aj v prípade, ak bude spôsobená z nedbanlivosti, neodborným zaobchádzaním, ako aj za (ii) škodu na majetku a/alebo zdraví tretích osôb nachádzajúcich sa v Centre a to aj v prípade, ak bude spôsobená z nedbanlivosti, neodborným zaobchádzaním. Klient sa zaväzuje takto vzniknutú škodu nahradiť poškodenému v celom rozsahu. Klient je povinný zaobchádzať so zariadením/majetkom Prevádzkovateľa alebo zariadením/majetkom, ktoré Prevádzkovateľ užíva/má v nájme/výpožičke/držbe a je v priestoroch Centra, šetrne. Prevádzkovateľ nepreberá zodpovednosť za poškodenia zdravia alebo vecí, ktoré vznikli zaobchádzaním zo strany Klienta v rozpore so Zmluvou.

 

8.4. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu na veciach vnesených alebo odložených v prevádzke počas využívania Služieb, ak tieto budú odložené mimo miest vyhradených Prevádzkovateľom. Pokiaľ Klient odkladá počas využívania Služieb do miest vyhradených Prevádzkovateľom veci, ktoré jednotlivo, alebo v súčte dvoch a viacerých vecí presahujú hodnotu 100,- EUR (cenná vec), je povinný toto oznámiť Zodpovednej osobe a odložiť ich na recepcii, inak Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú ich poškodením, odcudzením, alebo znehodnotením. Prevádzkovateľ zodpovedá za škodu na veciach v zmysle Zmluvy a ustanovení príslušného všeobecne záväzného právneho predpisu. Právo na náhradu škody sa musí uplatniť u Prevádzkovateľa bez zbytočného odkladu.

 

8.5. V prípade, ak bez zavinenia Prevádzkovateľa, alebo vplyvom rozhodnutí orgánov štátnej moci (napríklad v súvislosti so zamedzením následkov šírenia nebezpečnej nákazlivej ľudskej choroby COVID-19 opatreniami orgánov štátnej správy na úseku verejného zdravotníctva), alebo zásahov vyššej moci Klient nebude mať možnosť využiť objednané/predplatené Služby v pôvodne dohodnutom termíne alebo rozsahu, Klient berie na vedomie, že v týchto prípadoch Prevádzkovateľ trvá na plnení zvyšku Zmluvy, ak sa s Klientom nedohodne inak. Pre odstránenie pochybností platí, že v prípadoch podľa predchádzajúcej vety Prevádzkovateľ oznamuje Klientovi, že na zvyšku plnenia trvá.

 

8.6. Klient, ktorý spôsobí Prevádzkovateľovi a/alebo tretím osobám škodu, je za ňu zodpovedný v súlade s ustanovením § 420 zákona č. 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) v znení neskorších predpisov.

 

8.7. Prevádzkovateľ nepreberá žiadnu zodpovednosť za obsah, bezchybnosť, správnosť a funkčnosť internetových stránok tretích osôb, na ktoré sú na Webovej stránke uvedené odkazy (links).

 

9. Osobitné ustanovenia pre Zmluvy uzatvorené Spotrebiteľmi na diaľku

 

9.1. Ak došlo k uzavretiu Zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Spotrebiteľom výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Prevádzkovateľa a Spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla Prevádzkovateľa, má sa za to, že došlo k uzatvoreniu Zmluvy v zmysle Zákona o predaji na diaľku alebo Zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Prevádzkovateľa v zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

9.2. Ak sa má na základe Zmluvy začať poskytovanie Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, alebo ak Spotrebiteľ o poskytovanie Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy požiada, Prevádzkovateľ týmto:

a) poučuje Spotrebiteľa o tom, že uvedením súhlasu so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy stráca po úplnom poskytnutí Služby právo na odstúpenie od Zmluvy, a

b) Spotrebiteľ výslovne súhlasí so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a vyhlasuje, že bol riadne poučený podľa písmena a).

 

9.3. Spotrebiteľ berie na vedomie, že stráca právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí Služby a vzniká mu povinnosť uhradiť cenu za skutočné poskytnuté plnenie, a to:

a) ak Spotrebiteľ uzavrie Zmluvu, v ktorej požiadal o poskytovanie Služieb v 14-dňovej lehote na odstúpenie od Zmluvy začínajúcej sa uzavretím Zmluvy,

b) ak sa poskytovanie Služby začalo s výslovným súhlasom Spotrebiteľa a Spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí Služby

 

9.4. Spotrebiteľ je oprávnený, s výnimkou ustanovení bodov 9.2 a 9.3, bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Prevádzkovateľa, a to v lehote 14 (slovom: štrnástich) dní od uzavretia Zmluvy. Odstúpenie od zmluvy má právo uplatniť v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy a zaslať ho poštou alebo emailom na e-mailovú adresu – info@amasol.sk.

 

9.5. Uzatvorením zmluvy na diaľku Spotrebiteľ súhlasí s doručením informácií podľa § 3 ods. 1 Zákona o predaji na diaľku, ako napríklad potvrdenie o uzatvorení Zmluvy, formulár na odstúpenie od Zmluvy v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči.

 

10. Osobitné ustanovenia

 

10.1. Prevádzkovateľ poskytuje Klientovi Služby za Cenu za služby v zmysle Cenníka Prevádzkovateľa a v súlade so Zmluvou a VOP/Podmienkami.

 

10.2. Klient je oprávnený využívať Služby výhradne v rozsahu a spôsobom určeným týmito VOP, Zmluvou. Ak tento spôsob nie je určený, je Klient oprávnený využívať ich výhradne spôsobom, aký je pre využívanie daných Služieb obvyklý.

 

10.3. V prípade osobitných požiadaviek je Klient oprávnený obrátiť sa na Prevádzkovateľa zaslaním emailu na adresu info@amasol.sk, telefonicky na čísle +421 944 202 240 alebo osobne.

 

10.4.Prevádzkovateľ neposkytuje informácie o tretích osobách, o ich zostatku služieb na členskej karte, ich kontaktných údajoch a histórii návštev.

 

11. Osobitné ustanovenia vo vzťahu k právam a povinnostiam Klientov a Prevádzkovateľa

 

11.1. Prevádzkovateľ je oprávnený kontrolovať dodržiavanie povinností Klientov, resp. osôb využívajúcich Služby Prevádzkovateľa uvedených v týchto VOP. V prípade nedodržania povinností Klientov je Prevádzkovateľ oprávnený prijať adekvátne opatrenia, vrátane odmietnutia poskytnutia Služby, a to bez akýchkoľvek nárokov Klienta voči Prevádzkovateľovi.

 

11.2. V prípade porušenia povinností Klienta v zmysle týchto VOP si Prevádzkovateľ vyhradzuje právo odoprieť Klientovi vstup do Prevádzky a poskytnutie vybraných Služieb Prevádzkovateľa.

 

11.3. Pri závažnom porušení povinnosti Klienta je Prevádzkovateľ oprávnený odstúpiť od Zmluvy. Závažným porušením Zmluvy sa rozumie najmä: a) uvedenie nepravdivých informácií o svojej osobe, b) opakované porušovanie ustanovení Zmluvy (min 2x), c) nerešpektovanie Návštevného poriadku, d) nerešpektovanie pokynov Zodpovednej osoby, e) zavinené spôsobenie škody na majetku Prevádzkovateľa, f) spôsobenie škody na zdraví tretích osôb nachádzajúcich sa v Centre, g) omeškanie s úhradou peňažných záväzkov o viac ako 10 dní, h) lákanie iných Klientov na využívanie služieb tretích strán, ktoré sú konkurenčné k Službám Prevádzkovateľa. Odstúpenie od Zmluvy je účinné od momentu jeho oznámenia Klientovi. V prípade odstúpenia od Zmluvy Prevádzkovateľom z vyššie uvedených dôvodov Klient nemá nárok na náhradu škody ani na vrátenie Ceny služby, a to ani jej pomernej časti, ak nie je Prevádzkovateľom rozhodnuté inak . Odstúpenie od Zmluvy sa však nedotýka práv a povinností vyplývajúcich do dňa účinnosti odstúpenia od Zmluvy, nároku na náhradu škody, ako aj riešenia sporov medzi Klientom a Prevádzkovateľom. Zmluvné strany nie sú povinné vrátiť si vzájomné plnenia poskytnuté do momentu účinnosti odstúpenia od Zmluvy.

 

11.4. V prípade, ak chce Klient zrušiť Členstvo u Prevádzkovateľa, je povinný ešte pred týmto zrušením vyčerpať všetky zakúpené vstupy na členskej karte. Zakúpené vstupy na členskej karte nie je možné vyplatiť. Ak Klient nie je schopný v odôvodnených prípadoch vyčerpať zakúpené vstupy, je možné na základe rozhodnutia Prevádzkovateľa a na písomnú žiadosť Klienta previesť tieto finančné prostriedky na Členskú kartu iného Klienta, ktorý je schopný vyčerpať všetky tieto zakúpené vstupy. Žiadosť je možné zaslať emailom na e-mailovú adresu – info@amasol.sk .

 

11.5. V prípade, ak Klient nie je schopný naďalej využívať Služby poskytované Prevádzkovateľom z dôvodu zlého zdravotného stavu, alebo v iných odôvodnených prípadoch a nemá možnosť previesť zakúpené vstupy zo svojej Členskej karty na Členskú kartu iného Klienta podľa bodu 11.4., je možné, aby si Klient za hodnotu zakúpených vstupov zakúpil produkty, ktoré poskytuje Prevádzkovateľ v Centre.

 

11.6. V prípade duplicitného zriadenia Členského účtu Klientom je Prevádzkovateľ oprávnený zlúčiť Členský účet Klienta do jedného Členského účtu Klienta.

 

12. Spoločné, prechodné a záverečné ustanovenia

 

12.1. Tieto VOP vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na amasol.sk a sú dostupné k nahliadnutiu na prevádzke, ako aj na stránke amasol.sk. V celom rozsahu nahrádzajú platnosť predošlých zverejnených Všeobecných podmienok poskytovania služieb (VOP) ozdravovacieho centra AMASOL.

 

12.2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na jednostrannú zmenu týchto VOP kedykoľvek v priebehu trvania Zmluvy alebo používania Služieb. Zmenu VOP Prevádzkovateľ oznámi prostredníctvom oznámenia uverejnenom na Webovej stránke.

 

12.3. Ak dôjde k jednostrannej zmene ustanovení VOP, má Klient právo na písomné vypovedanie Zmluvy v lehote 14 dní od okamihu oznámenia tejto zmeny; ak nedôjde k vypovedaniu Zmluvy, považuje sa toto konanie Klienta za súhlas s novým znením VOP. Práva a povinnosti Klientov (Spotrebiteľov) vyplývajúce zo zmluvy uzavretej na diaľku v zmysle článku 9 týmto nie sú dotknuté.

 

12.4. Prevádzkovateľ a Klient sú vždy viazaní aktuálne platnými ustanoveniami VOP.

 

12.5. Právne vzťahy uzatvorené na základe Zmluvy a/alebo VOP výslovne neupravené sa riadia výlučne právnym poriadkom Slovenskej republiky:

a) vo vzťahu k Spotrebiteľom predpismi občianskeho práva, a to Občianskym zákonníkom;

b) vo vzťahu k ostatným osobám (neuvedeným v písm. a) vyššie predpismi obchodného práva, a to Obchodným zákonníkom a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi

 

12.6. Právne vzťahy medzi Prevádzkovateľom a Klientom zo zmluvy uzatvorenej na diaľku (napríklad prostredníctvom Web stránky Prevádzkovateľa) sa riadia ustanoveniami Zmluvy, ako i týmito VOP a príslušnými ustanoveniami právnych predpisov SR, najmä ustanoveniami Zákona o predaji na diaľku a Občianskeho zákonníka.

 

12.7. Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov osôb (Klientov), ktoré sú fyzickými osobami, v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), pričom Prevádzkovateľ poskytuje bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov v dokumente „Zásady spracovania osobných údajov“, ktorý je zverejnený na Webovej stránke.

 

12.8. Podnety Klientov prijíma Prevádzkovateľ na adrese uvedenej pri identifikácii Prevádzkovateľa týchto VOP a na e-mailovej adrese info@amasol.sk.

 

12.9. Ak nie je vo VOP uvedené inak, Prevádzkovateľ a Klient sa dohodli, že vzájomná komunikácia a doručovanie písomností môže prebiehať prostredníctvom písomností zasielaných:

a) osobne, poštou – na adresu sídla zapísaného v príslušnom obchodnom registri alebo inom registri, alebo na adresu trvalého pobytu,

b) elektronickou poštou (email) – na adresu uvedenú Prevádzkovateľom a Klientom

 

12.10. Písomnosť/oznámenie sa považuje za riadne doručené (i) pri zasielaní písomnosti/oznámenia emailom okamihom vygenerovania potvrdenia prístrojom, prostredníctvom ktorého sa písomnosť/oznámenie zasiela, (ii) pri zasielaní poštou siedmeho dňa odo dňa odoslania formou doporučenej zásielky s doručenkou, (iii) osobne dňom prevzatia alebo odmietnutia prevzatia adresátom. Akúkoľvek zmenu adries pre doručovanie písomností je tak Prevádzkovateľ, ako aj Klient povinný bezodkladne oznámiť.

 

12.11. Ak nastanú okolnosti, ktorých vznik, priebeh a následok nie je závislý na činnosti a postupe Prevádzkovateľa, alebo okolnosti na strane Klienta, na základe ktorých Klient úplne alebo sčasti nevyužije objednané, zaplatené a zabezpečené Služby, nevzniká Klientovi nárok na úhradu alebo zľavu z Ceny služieb, ani nárok na kompenzáciu alebo náhradu škody v akomkoľvek rozsahu. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za krátkodobo zníženú kvalitu Služieb, výpadky a tiež škody spôsobené vyššou mocou. Vyššou mocou sú myslené najmä prírodné katastrofy, živelné pohromy, štrajky, dopravné nehody, nepredvídateľné poruchy na Prevádzkach Prevádzkovateľa (napr. prerušené dodávky médií, vody a pod.), povinnosti uložené Prevádzkovateľovi rozhodnutím orgánov verejnej moci, ako i iné.

 

12.12. Ak sa niektoré ustanovenie VOP stane vo vymedzenom rozsahu neplatné, neúčinné, resp. nevykonateľné, ostatné ustanovenia, týmto nedotknuté, zostávajú v platnosti v plnom rozsahu. Prevádzkovateľ v takomto prípade nahradí takéto ustanovenie platným, účinným a vykonateľným ustanovením, ktoré sa bude čo najmenej odlišovať od princípov dohodnutých v týchto VOP pri zachovaní ekonomického a právneho účelu a zmyslu nahrádzaného ustanovenia.

 

12.13. Všetky spory, ktoré vzniknú medzi Prevádzkovateľom a Klientom zo zmluvy a/alebo VOP, alebo súvisiacich so zmluvou a/alebo VOP, vrátane sporov o platnosť, výklad, zánik zmluvy a/alebo VOP, budú strany riešiť primárne dohodou. V prípade, že nedôjde k dohode, vec bude predložená na rozhodnutie príslušnému súdu SR.

 

12.14 Prípadné spory medzi Prevádzkovateľom a Spotrebiteľom je možné riešiť formou alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov v zmysle zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Pred zamýšľaným iniciovaním alternatívneho riešenia sporu sa odporúča Spotrebiteľovi kontaktovať za účelom riešenia vzniknutej situácie dohodou prvotne Prevádzkovateľa mailom na adrese uvedenej na Web stránke. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je napríklad Orgán dozoru alebo iná oprávnená právnická osoba. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

 

Platné od 01.07.2024

 

bottom of page